Kárbejelentés

A Groupama Garancia Biztosítónál mindent megteszünk, hogy a lehető legyorsabban enyhíthessük ügyfeleink kárait. Kárbejelentés személyesen, online vagy TeleCenterünkön keresztül, gyorsan és egyszerűen.

Hívja TeleCenterünket!

Kárbejelentés:

Kárbejelentéssel kapcsolatban hívja TeleCenterünket a +36 1 467 3500-as telefonszámon!

Kárbejelentését megteheti a kijelölt ügyfélszolgálati irodáinkban elhelyezett Zöld telefonon is.

Lakásbiztosítási és casco kárbejelentését megteheti online is:

Lakás- és egyéb vagyonkár bejelentése

Lakás és egyéb vállalkozói vagyonbiztosításokhoz kapcsolódó káresemények bejelentése, információk a kárrendezés menetéről.

Gépjárműkárok bejelentése

Gépjármű-biztosításokhoz (kötelező felelősség-biztosítás és casco szerződésekhez) kapcsolódó káresemények bejelentése, információk a kárrendezés menetéről.

Élet-és balesetbiztosítási esemény bejelentése

Biztosítási esemény bejelentése illetve biztosítási szolgáltatás igénylése személybiztosítási szerződésekkel kapcsolatosan (élet-, baleset- és csoportos életbiztosítások esetén).

Küldés

Kapcsolódó linkek

Szolgáltatási Garancia

Garantáljuk,

hogy a megha-tározott lakossági lakás- és casco biztosítási károkat a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárjuk.

Ügyfélpanaszok kezelése

Továbblépve

megismerkedhet a Groupama Garancia Biztosító Ügyfélpanasz-kezelési Szabályzatával.

Hasznos tipp

Kímélje meg magát a csekkbefizetéssel járó sorban állástól, takarítson meg pénzt, időt és fáradtságot! Amennyiben biztosítási díját lakossági folyószámláról, csoportos beszedési megbízás keretében egyenlíti ki, díjkedvezményben részesül. E kedvező és kényelmes díjfizetési lehetőség igénybevételéhez nem kell mást tennie, mint jelezni igényét és módosítani szerződését, melyhez munkatársaink készséggel nyújtanak segítséget.

A Groupama Garancia Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 16 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.